11 sie 2015

Common Ground - Kodaline

Hello:) Mam nadzieje, że trzymacie się w te straszne upały. 
Ja ledwo, całe dnie spędzam w basenie. Codziennie obiecuję sobie, że zrobię nowe zdjęcia ale nawet nie mam siły ruszyć się poza granice ogródka. Mam nadzieje, że w końcu mi się uda. 
Również przez tą temperaturę bardzo ciężko ćwiczyć ale nie poddaje się treningi są wieczorem gdy temperatura troszeczkę spada.
 Mam nadzieje, że i wy nie poddajecie się mimo pogody za oknem. Dziś kochani mam dla was zdjęcia nowego magazynu Be Active. Bardzo przypadła mi do gustu, polecam ją wam serdecznie. Życzę wam super wakacji bo ta mało już nam ich zostało. 
Do następnego:)
 









1 komentarz:

  1. Super post! Oby tak dalej :)
    Zapraszamy także do nas:
    http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń