1 sie 2015

Kodaline - What It Is

Hello:) Dzisiaj już nie będzie zdjęć z moich wycieczek w końcu coś nowego.
 Dzisiaj wielka rocznica i przez to wszystko znowu dużo rozmyślałam. A dziś głównie o marzeniach dlaczego ich nie spełniamy, w końcu mamy jedno życie.
 Ktoś walczył po to abyśmy my mogli normalnie żyć, spełniać się. Nikt nie wie co może się stać za chwilę, czy jak wyjdziesz z domu to do niego wrócisz. Życie mamy tylko jedno i to od nas zależy jak je wykorzystamy czy w ostatnich dnia życia będziemy wspominać jakie było udane, co szalonego zrobiliśmy ile udanych rzeczy. Czy może obwiniać się czego nie zrobiliśmy i dlaczego. 
Dlatego ja będę się starać spełnić chociaż część, żeby nigdy nie żałować że czegoś nie zrobiłam. Wole myśleć jakie szalone zrobiłam rzeczy, że aż wstyd komuś to opowiadać.
 Dziś moi drodzy na tyle, pamiętajcie spełniajcie swoje marzenia nie rezygnujcie z nich.
 Do następnego:)
 













Bluzka- Tally Weijl
Szorty- Primark 
Torebka- Primark
Okulary- Tally Weijl

Zapraszam na mojego instagrama:
brooklyn__babyy
oraz snapczata:
broooklyn_baby




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz