17 sie 2015

Latch - Kodaline

Hello:) 
Ostatnie dwa tygodnie wakacji i znowu zacznie się praca, nauka. Pamiętam jak dopiero był pierwszy dzień i cieszyłam się że mamy dwa miesiące wakacji, a teraz proszę.
 Miałam dziś iść na zdjęcia ale niestety pół dnia spędziłam u lekarza i zaczęło padać a teraz fatalnie się czuję. Może to przez tą pogodę, która ciągle się zmienia.
 Ostatnio również miałam małego pecha i mam mały problem z kolanem i nie mogę pozwolić sobie na ćwiczenia ale gdy tylko będzie lepiej wracam do gry i będę walczyć, mam nadzieje że wy nie poddajecie się i dajecie radę.
 Trzymam za was wszystkich kciuki!
Życzę wam cudownych ostatnich dni wakacji, korzystajcie jak najwięcej. 
 Dziś na tyle, do następnego:)














5 komentarzy:

  1. super!! :)
    sayhellotonatt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM NA KONKURS NA MOIM BLOGU! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia :) Zaczynam prowadzić blog o fotografii jeśli chciałabyś poczytać to wpadaj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna z Ciebie dziouszka, ale najpiękniejsze co posiadasz zewnątrz to oczka i usta, usta masz boskie!! zazdrość mnie zjada, też chcę takie!

    OdpowiedzUsuń