7 sie 2015

We The Kings - See You In My Dreams

Znowu mam gorszy czas, nic mi się nie chce tylko leżeć, spać a nawet płakać. 
Może tak się dzieje gdy traci się niektórych przyjaciół, ciągle się kłóci z siostrą, całe dnie siedzi się w domu. Codziennie rano zmusza się człowiek aby wstał i coś zrobił.
Pomagają mi ćwiczenia, rozmowa z moją jedyną przyjaciółką albo wspomnienie czegoś dobrego na chwile pozwoli mi zapomnieć.
Jestem młoda, całe życie mam przed sobą a czuję się jakbym przeżyła już wszystko. Jedynie czasem brakuję mi tej drugiej osoby, której można wszystko powiedzieć o nic się nie martwić.
Może w końcu spotkam tą osobę. Pewnie zdarzy się to niespodziewanie więc już się nie mogę doczekać.
Dziś mam dla was nowe oraz stare zdjęcia zalegające na moim telefonie. 
Z niektórymi dziele się na moim instagramie, na który was serdecznie zapraszam, nazywam się: brooklyn__babyy















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz