4 wrz 2015

360 - Live It Up (Feat. PEZ)

Hej kochani:)
W końcu piątek, pierwszy tydzień szkoły za nami bardzo się cieszę z tego powodu.
Jednak przed nami weekend a ja już chora, nie myślałam że nastąpi to tak szybko czuję się fatalnie, ale mam nadzieję że szybko wyzdrowieje, bo już za tydzień mam przyjemność iść na wesele.
Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i dajecie sobie jakoś radę w szkole. 
Ja jeszcze niestety połowy osób z klasy nie pamiętam dokładnie, nie wspominając już o nauczycielach. 
Myślałam również że będę mieć mniej lekcji a jednak się trochę pomyliłam i codziennie siedzę po 8 godzin. 
Dziś mam dla Was kolejne zdjęcia z wakacji, trzeba sobie jakoś radzić w te okropne dni.
Życzę wam super weekendu:)
Do następnego!
 









  
Bluzka- Cubus
Spódniczka- H&M
Buty- Converse
Okulary- Tally Weijl
Torebka- Primark

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz