7 wrz 2015

Birdy - Skinny Love

Hello:)
Jak tam minął Wam poniedziałek?  Mi dziś w miarę chociaż jak przyszłam do domu to złapał mnie mały smuteczek i siedzę i słucham jeszcze bardziej przygnębiającej muzyki.
Dziś miałam jeszcze w innym budynku i w końcu mogłam zobaczyć małą część mojej byłej klasy. Było to dla mnie bardzo miłe bo strasznie za nimi wszystkimi tęsknie ale gdy niektórzy minęli mnie bez niczego zrobiło mi się strasznie smutno. 
Kiedyś potrafili zamęczyć mnie aby im coś pożyczyła lub cokolwiek innego. 
Było widać, że oni nie tęsknią za byłą klasą. Ale cóż można zrobić za 20 lat gdy miniemy się na ulicy pewnie nawet nie poznamy się.  Chociaż ja i tak będę wspominać ich jak najlepiej i nigdy nie zapomnę. To dzięki nim miałam najlepsze 3 lata w życiu. 
Chociaż kto wie może za kilka lat nasze drogi znowu się zejdą. Czas wszystko pokaże. 
Dziś tyle ja zmykam trochę odpocząć bo w ogóle się nie wyspała. 
Zachęcam do przeczytania poprzednich postów. 
Do następnego:)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz