27 wrz 2015

Birdy - Wings

Hello:)
I znowu weekend się kończy a ja w ogóle go nie poczułam. Już nie mogę się doczekać przerwy świątecznej może w końcu uda mi się odpocząć.
Dziś byłam po prezent dla przyjaciółki i miałam ogromny problem co kupić ale się udało.
A wczoraj spędziłam bardzo miło dzień bo byłam w kinie na filmie pt: "Everest".
Chodzę do kina ostatnio bardzo często dlatego z ręką na sercu mogę powiedzieć, że był to jeden z najlepszych filmów jakie widziałam. 
Jednak ciężko ogląda się film jeżeli sam znasz taką osobę. Wspina się robi to co kocha spełnia swoje marzenia.
Dlatego znowu naszła mnie myśl o życiu, jakie jest nieprzewidywalne w jednej chwili możemy stracić wszystko jeden zły ruch i już tego nie ma. Powinniśmy doceniać życie i to co mamy jednak nie robimy tego a gdy coś stracimy dopiero do nas dociera że mogliśmy wszystko zmienić.
Ja sama jestem osobą, która często nie docenia tego tylko marudzę jednak może w końcu zrozumiem, że trzeba się zmienić.
Dlatego moi drodzy bardzo wam polecam film lećcie do kina bo warto. I zastanówcie się co można zmienić i zróbcie to.
Dziś tyle mam nadzieje, że post się spodoba. 
Do następnego:)

















Koszula- Reserved
Spodnie- Cropp
Buty- CCC
Torebka- CCC

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne buty ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://glamour-and-more.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post :)
    zapraszam do mnie http://andrusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń