24 wrz 2015

Sigala - Easy Love

Hello:)
Jutro upragniony piątek a ja już dziś mam tak dobry humor, że aż jest to niewiarygodne ostatnimi czasy. Liczę na to, że będzie on się u mnie pojawiał coraz częściej.
 Dziś miałam dość dobry dzień w szkolę, ponieważ byłam na pracowni i jak na razie są same przyjemności.
Dziś również byłam na zdjęciach co bardzo mi się podobało i niby jestem na nich poważna to w trakcie ich robienia było bardzo wesoło. 
Mam nadzieję, że w końcu uda mi się chodzić regularnie na zdjęcia bo sprawia mi to ogromną radość mam również nadzieję, że chociaż w małym stopniu podobają się one Wam.
Jeżeli chcecie możecie mi napisać w komentarzach co sądzicie a ja z przyjemnością je przeczytam.
Dziś kochani na tyle życzę Wam fajnego piątku i jeszcze lepszego weekendu.
Zatem zapraszam was do oglądania zdjęć:)
Do następnego!











Koszula- Reserved
Spodnie- Cropp
Buty- CCC
Torebka- CCC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz