20 paź 2015

Bad Meets Evil - Lighters ft. Bruno Mars

Hello:)
Na samym początku bardzo was przepraszam, że nie było mnie tak długo ale wyszłam tydzień temu ze szpitala byłam jeszcze osłabiona i pogoda nas niestety nie rozpieszcza i jak mam czas to leje a jak jestem zajęta i nie mam jak się urwać to jest piękna pogoda.
Ogólnie chyba złapała mnie jakaś jesienna depresja, wstaję rano ciemno przychodzę zaczyna się robić powolutku ciemno.
Mam nadzieję, że szybko minie ten czas i będę mieć choć trochę więcej siły.
Dziś mam dla was parę zdjęć, które robię i dodaje na mojego instagrama na którego was serdecznie zapraszam: brooklyn__babyy.
Liczę na to że pogoda się poprawi i będę mogła zrobić parę zdjęć. 
Dziś tyle, powodzenia w szkole oraz trzymajcie się w tą okropną pogodę.
Do następnego:)
 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz