4 paź 2015

Ed Sheeran - Photograph

Hello:)
Chwilkę mnie nie było za co Was bardzo przepraszam. Ostatnio pisałam jakie to życie nieprzewidywalne i proszę właśnie mnie zaskoczyło bo prawdopodobnie będę musiała iść do szpitala, jest to dla mnie szok bo myślałam że samo prześwietlenie mi wystarczy a tu takie coś. Jestem troszeczkę zasmucona tym faktem bo nie lubię siedzieć sama a już w szczególności w szpitalu mam nadzieję, że nie będę tam długo. 
Ale wczoraj chociaż na chwile zapomniałam o tym, ponieważ były urodziny mojej przyjaciółki i bardzo miło spędziłyśmy wszystkie czas. A już za 9 dni będą moje i tylko one trzymają mnie przy życiu. 
Nie byłam ostatnio na żadnych zdjęciach bo źle się czuję i w sumie codziennie po lekcjach leżałam w łóżku i spałam aby nie czuć bólu. Mam nadzieje że przed szpitalem uda mi się dodać jeszcze posta a jak nie to od razu jak wrócę do domu, obiecuję. 
Dziś mam dla was zwykłe zdjęcia mam nadzieje że coś się spodoba. 
Życzę Wam abyście przeżyli poniedziałek bo ja widzę swój ciężko.
Do następnego, trzymajcie się:)
 
















1 komentarz:

  1. Super blog :)) <33
    jeżeli jesteś zainteresowana możesz wpaść do mnie :**

    OdpowiedzUsuń