25 paź 2015

R. City - Locked Away ft. Adam Levine

Hello:)
Dziś może powtórzę się z tematem posta ale znowu naszły mnie pewne myśli i w sumie z chęcią się z wami podzielę moimi zamysłami.
Ostatnio nawet nie wiem czemu mam lekką depresje tylko bym leżała, słuchała jeszcze bardziej dołującej muzyki oraz myślała i marzyła.
I zastanawia mnie czemu nie spełniamy swoich marzeń, co takiego stoi nam na przeszkodzie.
 I dochodzę do wniosku, że to my sami stoimy sobie na drodze albo nam się nie chce, odkładamy na później, mówimy że nie mamy siły, ochoty. Potem są pretensje do wszystkich o to że ja tego nie mam a inni tak.
Mówię to i opisuję na własnym przykładzie teraz mam pretensje do siebie, że tego nie robię bo właśnie mi się nie chce ruszyć tyłka. Mówię sobie codziennie wstanę i pójdę ćwiczyć a nigdy tego nie robię.
 Mam wiele marzeń np: spotkać moją ukochaną Ewę albo Gaczorka, która jest dla mnie wielkim autorytetem jeżeli chodzi o fryzjerstwo marzę o tym aby kiedyś uczyć się u jej boku dlatego bardzo się staram na pracowni i słucham bardzo uważnie.
Chciałabym również zwiedzać Świat poznawać nowych ludzi, oczywiście być dobrym fryzjerem i przede wszystkim mieć najlepszego chłopaka na świecie.
Liczę na to, że w końcu ruszę się z łóżka i nie będę stać w miejscu i na wszystko narzekać.
Dlatego kochani mam nadzieję, że wy również ruszycie z miejsca i pójdziecie na przód i będziecie walczyć o swoje marzenia.
Dziś tyle, możecie napisać w komentarzach jak wam się spodobał post.
Do następnego:)





















Kurtka- Reserved
Spódniczka- Reserved
Bluzka- Cubus
Torba- CCC
Buty- CCC
Okulary- Tally Weijl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz