4 lis 2015

Buka & Rahim ft. Natalia Nykiel - Obiecuję Ci

Hello:)
Znowu mnie chwilkę nie było ale tym razem osoba, która robi mi zdjęcia wylądowała w szpitalu i muszę czekać. Dziś będę mieć do Was prośbę abyście pomogli mi wybrać najlepszy tatuaż bo już niebawem chce iść sobie zrobić.
Moim marzeniem zawsze było go zrobić a ostatnio pisałam Wam że musimy je spełniać więc zabieram się do roboty. Jakoś mamę cudem przekonałam do tego więc teraz zostało nam tylko podjęcie jaki robimy. Również wiem że ma być on koniecznie na ręce. 
Mam jeden tym, który będzie idealny dla mnie bo będzie miał dla mnie ogromne znaczenie ale z chęcią się Was poradzę co myślicie na ten temat. Moim faworytem są strony świata ponieważ w przyszłości chce podróżować i już miałam przyjemność pojechać 2 razy i mam same dobre wspomnienia więc myślę że tak będzie zawsze. 
Zatem kochani mam ogromną nadzieje, że mi pomożecie. 
Do następnego:) 
 
1.

2.

3.

4.

 5.

 6.

 7.

 8.

 9.

1 komentarz:

  1. Drugi tatuaż jest świetny, jedank uważam, że powinnaś kierować się swoimi własnymi przeczuciami. Taki malunek zostanie na Twoim ciele do końca życia i musisz być w dwustu procentach z niego zadowolona. Nie kieruj się podpowiedziami innych, bo nie im ma podobać się Twoja dłoń, a tylko i wyłącznie Tobie. :) Pozdrawiam
    http://aamongus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń