14 lis 2015

Rachel Platten - Stand By You

Hello:)
Znowu mnie chwilkę nie było mam nadzieję że mi to wybaczycie ale albo siedzę w szkole albo jak już przychodzę to jest ciemno i nie ma jak zrobić zdjęć i marze żeby iść spać. 
Ostatnio jestem bardzo smutna, przygnębiona, mało co mnie cieszy i gdybym mogła to bym tylko spała i nigdzie nie wychodziła. 
Jeszcze gdy się dowiedziałam o wczorajszym zamachu w Paryżu załamałam się do końca. Gdy sobie uświadomiłam, że pół roku temu chodziłam sobie tymi samymi uliczkami nigdy bym nie pomyślała, że coś takiego może się stać za parę miesięcy. 
W dodatku odczuwam ostatnio ogromną samotność przydałaby się ta druga osoba ale wciąż czekam na to co los mi przyniesie. Liczę na to że nie będę musiała długo na to czekać. 
Dobrze kochani ja zmykam bo powoli oczy się zamykają. 
Do następnego! 
 Zapraszam na swojego instagrama: brooklyn__babyy












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz