31 gru 2015

Happy New Year

Hello:)
 To już ostatni post w tym roku, aż nie mogę uwierzyć że to już koniec.
W tym roku bardzo dużo rzeczy się wydarzyło w moim życiu, były te dobre czasy kiedy byłam w Paryżu, pojechałam na upragnione wakacje, poszłam do nowej szkoły i poznałam przecudowne osoby. Jednak były też te złe o których wolałabym już zapomnieć.
W tym roku nauczyłam się też wielu rzeczy oraz uświadomiłam sobie, że można liczyć tylko i wyłącznie na siebie.
Mam nadzieję, że w nowym roku spełnią się moje marzenia, spotkam odpowiednią osobę, nie będę się zbyt często kłócić, będę taka jaka jestem i nie będę patrzeć na to jakie ktoś inny ma zdanie na mój temat. 
Wam również życzę aby ten rok był lepszy, abyście byli szczęśliwi, spełniali marzenia, cieszyli się życiem, każdą wolną chwilą.
Zatem do zobaczenia w nowym roku!!!













Kurtka- Tally Weijl
Spodnie- Bershka
Szalik- H&M
Buty- CCC
Torebka- CCC
Czapka- Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz