14 gru 2015

Katy Perry - Unconditionally

Hello:)
Będę chciała dodawać teraz min. jednego posta na tydzień oczywiście będę się starać aby były one częściej przynajmniej teraz kiedy będziemy mieć wolne. 
Już za tydzień święta, mam nadzieję że spędzicie je w miłej, rodzinnej atmosferze i nacieszycie się wolnym. 
Ponieważ coraz bliżej święta pomyślałam sobie, że mogę Wam dać parę inspiracji jak udekorować swoje cztery ściany.
Ja w weekend pozwoliłam sobie ubrać w końcu choinkę oraz powiesić lampki przy wejściu do pokoju. Osobiście nadal uwielbiam takie akcenty w domu, nie wyobrażam sobie aby mogło zabraknąć choinki, światełek.
Jedynie brakuję mi śniegu aby poczuć się znowu jak małe dziecko i móc zapomnieć o wszystkich problemach i po prostu się bawić. Chciałabym aby na chwilę zapomnieć o tym co mnie czeka o tym co czuję o wszystkich smutkach o kłótniach. 
Dziś jednak nie będę pisać i zanudzać was o moich przemyśleniach może w następnym poście. 
Zatem kochani mam nadzieję, że coś się wam spodoba z moich inspiracji. 
Do następnego:)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz