23 gru 2015

One Direction - Story of My Life

Hello:) 
Ta godzina a ja dopiero zabieram się za pisanie posta ale jakoś wcześniej nie było czasu i teraz dostałam wielkiej ochoty aby coś napisać.
Ostatnio miałam ciężki okres w życiu, nadal jest mi źle, smutno, jednak odczuwam jeszcze gdzieś tam w głębi złość.
Już święta a ja rozmyślam o wszystkim i smutno mi gdy nie spełniły się moje marzenia w tym roku, że niektóre rzeczy muszę skrywać i udawać że wszystko jest dobrze oraz że muszę przechodzić obojętnie przy niektórych osobach gdzie ledwo mi się to udaje. 
Dziś mam dla Was kolejne wspomnienia jednak mam nadzieję następne zdjęcia będą z moją nową zimową stylizacją. 
Życzę Wam zdrowych, spokojnych, w gronie rodziny, wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku, żeby spełniły się Wasze wszystkie marzenia!!!








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz