28 sty 2016

Avicii - Broken Arrows

Hello:)
Zaraz koniec miesiąca i aż nie mogę w to uwierzyć bo dopiero był nowy rok i snułam plany na cały rok a teraz zaraz ferie i ani się obejrzymy wakacje.
Z jednej strony to się bardzo z tego cieszę, że tak to leci bo już nie mogę się doczekać ukończenia szkoły, momentu w którym będę mogła się wyprowadzić do miejsca w którym będę się dobrze czuć i będę się mogła spełniać. Nie będę musiała spotykać pewnych osób będę mogła normalnie żyć tak jak chce.
Ale z drugiej strony będzie mi bardzo smutno pożegnać się z moimi ukochanymi koleżankami, za codziennym pocieszaniem się, śmianiem. Wiem, że będziemy się spotykać ale niestety to już nie będzie to samo. Liczę jednak na to, że nigdy o sobie nie zapomnimy i będziemy mogły na siebie liczyć w każdym momencie. 
A chciałam się również pochwalić, że już w lutym może uda mi się spełnić jedno marzenie, które będzie miało dla mnie ogromne znaczenie i mam nadzieję, że nic ani nikt mi w tym nie przeszkodzi. 
Dlatego jeszcze raz mówię kochani nie patrzcie na innych co powiedzą oraz jakie mają zdanie na ten temat spełniajcie marzenia, idźcie do przodu. Nasze życie jest kruche czasem lepiej jest żyć tym co jest tu i teraz a nie planować bo może nam ktoś lub coś te plany pokrzyżować i już nigdy nie dostaniemy szansy aby móc to zrobić. Lepiej jest się odciąć od osób które nas ciągną w dół chociaż nam mówią co innego. Poznamy jeszcze milion osób, które mogą się okazać lepszym oparciem dla nas oraz lepszym przyjacielem. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz