15 sty 2016

Avicii - The Nights

Hello:)
Ostatnio znowu mały zastój ale w końcu znalazłam siłę aby coś napisać. 
Ostatnio miałam dużo czasu na przemyślenie wszystkich spraw oraz na zebranie sił i tak oto udało mi się powrócić do ćwiczeń.
Jednak przede wszystkim jak zwykle myślałam o życiu, o tym co było co jest i co może być w przyszłości. Lecz życie jest nieprzewidywalne nikt nie wie co może stać się jutro. Dlatego chce się cieszyć każdą chwilą, każdym sukcesem, każdym treningiem.
Chce robić w życiu to co sprawia mi radość, nie patrzeć na innych oraz na to co powiedzą. Jeżeli ma się coś stać to i tak wcześniej czy później nadejdzie czas kiedy będziemy musieli odejść. Dlatego postanowiłam również spełniać swoje marzenia i już na jedno zbieram pieniążki i w niedalekim czasie zrobię to o czym marzę od długiego czasu.
Ostatnio również doszłam do wniosku, że nie trzeba mieć przyjaciół, ponieważ mówi się że na prawdziwego zawsze można liczyć a jednak chyba tak nie jest. Chyba lepiej mieć grono dobrych znajomych.
Dlatego kochani walczcie o swoje dobro i o swoje marzenia, nie odkładajcie ich na później bo potem będziecie żałować. 
Do następnego! 







 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz