23 sty 2016

Ellie Goulding - Army

Hello!
Mam nadzieję, że macie lepszy nastrój niż ja przez ostatni czas i nawet trening nie jest w stanie mi poprawić humoru. 
Ale mimo wszystko nie poddaje się i nawet gdy nie mam na nic siły i ochoty ruszałam swój tyłek i mówię sobie, że nie mogę się poddać teraz gdy jestem codziennie bliżej celu. Gdy już ćwiczę, również mam momenty żeby iść i wyłączyć komputer i iść się myć ale wtedy znowu pojawia się myśl, że znowu chce się poddać a pokonałam swoje lenistwo i codziennie staje się lepsza i dzięki takim myślą dostaje kopa, że czuję że mogłabym zrobić wszystko.
Jednak już nie mogę się doczekać ferii bo będę miała więcej czasu na wszystko, odpocznę i w końcu ruszę się z miejsca. Ale chyba najbardziej nie mogę doczekać się maja bo będę chciała spełnić swoje jedno z nowych marzeń i mam ogromną nadzieje, że mi się uda. Na razie nie mówię co to bo nie chce zapeszać ale idzie mi coraz lepiej ze spełnianiem ich wszystkich.
 Mam nadzieje, że wy również robicie wszystko żeby je spełniać i nie siedzicie na kanapie i mówicie, że mogłam to mieć albo to zrobić. Ja już wiem, że o wszystko trzeba walczyć i robić bo nic do nas samo nie przyjdzie. 
Mam nadzieję również że nie poddajcie się i też dzielnie walczycie i ćwiczycie. Za wszystkich trzymam kciuki bo widzę jaka to ciężka droga. 
Powodzenia!!! 






3 komentarze:

  1. Super post! zapraszam do mnie ---> http://fashnela.blogspot.com/2016/01/podejmij-sie-wyzwania.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba wierzyć w siebie i walczyć! Zły humor też trzeba pokonać :D Moje ferie zaczynają się dopiero w lutym :/ Pozdrawiam !:*


    http://pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Motywująco :)

    Pozdrawiam ciepło, Marta :)
    www.inbluerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń