15 mar 2016

Alan Walker - Faded

Hello:)
Troszkę mnie nie było, ponieważ musiałam przemyśleć parę spraw. Parę rzeczy się w moim życiu zmieniło chyba na dobre, w końcu wszystko zrozumiałam i mogę w końcu powiedzieć że jestem szczęśliwa. Oczywiście mam te gorsze dni nawet teraz mnie dopadły ale wiem, że miną i wiem że mam osoby, na które mogę zawsze liczyć a chyba właśnie się ich grono powiększyło.
Chcę Wam powiedzieć, że czasem trzeba na chwilę stanąć, usiąść i przemyśleć parę spraw, wszystko przeanalizować zobaczyć jakimi ludźmi się otaczamy i wyjdzie nam to na dobre. 
Mi trochę czasu zajęło aby to zrozumieć ale lepiej późno niż wcale jak to mówią. 
Życie mamy tylko jedno i życzę Wam abyście spędzili je jak najlepiej i z osobami, które są dla Was ważne i żebyście nie musieli wielu rzeczy żałować tak jak ja mam teraz.


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz