4 kwi 2016

Ellie Goulding - Here's To Us

Hello:)
Strasznie się za Wami wszystkimi stęskniłam. Ostatnio znowu trochę się wydarzyło były małe zmiany, małe straty, mam mała pustkę w sercu ale mam nadzieję, że niedługo już wszystko dobrze się ułoży nic nie dzieję się bez przyczyny. W końcu mamy wiosnę temperatura za oknem jest tak piękna, że nawet człowiek nie ma ochoty siedzieć w szkole. Jednak zaraz majówka na którą jadę w góry liczę na jakąś ładną pogodę. Mam ogromną ochotę odpocząć oraz zresetować głowę i wrócić do domu z całkiem innym nastawieniem. 
Jednak mam osoby obok siebie, na które mogę zawsze liczyć i dzięki Nim jeszcze funkcjonuję za co bardzo dziękuję bo nie wyobrażam sobie życia bez Nich.
Życzę Wam tego abyście też spotkali takie osoby, które zawsze pomogą ale i my jesteśmy dla nich wsparciem.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz