13 kwi 2016

Sam Smith - Lay Me Down

Ostatnio znowu nie był najlepszy czas dla mnie nie miałam na nic siły, chciałam tylko spać. Myślałam że będę sama i nikt nawet nie powie mi jednego dobrego słowa ale się bardzo pomyliłam.
Zobaczyłam, że mam obok siebie tak bliskie osoby dzięki, którym mogłam przez łzy się śmiać i dawały mi takiego kopa, otuchy mogłam powiedzieć wszystko a one mnie nie osądzały.
Zrozumiałam że to co się dzieje ma nas czegoś nauczyć może nie jest na razie u mnie tak jakbym chciała ale wiem że w końcu nastanie taki dzień w moim życiu że usiądę i powiem że wszystko jest ok. Dzięki nim się codziennie uśmiecham i płaczę ze śmiechu, jestem sobą i one to akceptują nie muszę nikogo udawać. Dlatego nie wyobrażałam sobie tego, że może mnie zabraknąć na występie mojej kochanej koleżanki, która ma tak ogromny talent i została tak bardzo doceniona że sama prawie płakałam z dumy. Nigdy w życiu nie byłam tak dumna jak w tą sobotę. Jestem pewna, że jeszcze każdy o niej usłyszy i wszyscy ją pokochają.
Teraz jestem bardzo wdzięczna losowi, że postawił mi te osoby na drodze i że tak potoczyło się moje życie i chyba już niczego nie żałuję.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz