30 maj 2016

Frans - If I Were Sorry

Hello:) Znowu poniedziałek i powinnam się uczyć ale niestety jestem takim leniem, że na nic nie mam ochoty najchętniej poszłabym już spać i obudziła się w zakończenie roku szkolnego.
Muszę jeszcze jakoś wytrzymać 2 tygodnie i w końcu będę mogła trochę odpocząć. 
Ostatnio bardzo dużo myślałam o tym co bym chciała robić po ukończeniu szkoły i bardzo bym chciała już za 3 lata o tej porze spakować najważniejsze rzeczy i pojechać gdzieś gdzie będę dobrze się czuła, gdzie poczuję, że jest to moje miejsce na ziemi. Nie wiem czy mi się to uda ale trzeba marzyć i o to walczyć.
Na chwilę obecną oddałabym wiele aby móc cofnąć czas i zrobić może inaczej albo po prostu aby przeżyć jeszcze raz te cudowne chwile. 
Mam nadzieję, że w końcu szczęście do mnie zawita i nastanie dobry czas w życiu.





1 komentarz: