18 maj 2016

Timeflies - Monsters ft. Katie Sky

Hello:) 
Ostatnio nie mam czasu ani siły na nic, w szkole mam próby przed pokazem, który jest już we wtorek i zaczynam się martwić jak to wyjdzie, ponieważ niektóre osoby z mojej kolekcji wiedzą jak iść i co robić. Mam nadzieję, że w końcu chociaż w minimalnym stopniu nauczą się aby jakoś wyszły i aby kolekcja zaprezentowała się jak najlepiej. 
Nie mam czasu nawet iść zrobić jakieś zdjęcia a nawet ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza jest ponuro, zimno, mokro nawet nie chce się wychodzić z domu.
Liczę na to, że po pokazie znajdę czas na trening oraz zdjęcia i będzie w końcu cały czas pięknie i ciepło. 
Dziś znowu pokaże Wam zdjęcia z Krakowa na których można mnie zobaczyć jak zachowuję się praktycznie codziennie:)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz