23 cze 2016

Andy Black - We Don’t Have To Dance

Hello:) Dziś ostatni post w roku szkolnym nadal nie wierze, że ten rok już się skończył. Pamiętam jakby to było wczoraj gdy szłam sama w takim stresie, że gdy byłam pod szkołą byłam bliska omdlenia bo tak się bałam, że idę sama do nowej szkoły. A teraz proszę mam 3 kochane siostry szkole, dzięki którym wstawałam codziennie rano bo wiedziałam, że zaraz je zobaczę i będę mieć lepszy dzień. Gdy dopadł mnie gorszy okres w życiu zawsze mogłam na nie liczyć i mi pomagały, doradzały. Dzięki nim nauczyłam się dużo nowych rzeczy, zaczęłam inaczej patrzeć na świat. 
Przez ten rok w moim życiu zmieniło się tyle rzeczy, że aż sama nie mogę uwierzyć, że tak potoczyło się moje życie. 
Zobaczyłam, że nie ma czegoś takiego jak przyjaźń i nie wolno nikomu do końca ufać bo potem możemy cierpieć. Gdy teraz tak myślę i gdybym mogła cofnąć się w czasie to chyba mimo wszystko nie zmieniłabym nic bo dzięki temu co się stało nauczyłam się wielu rzeczy były to dla mnie lekcje życia. Jednak chciałabym przeżyć jeszcze jedną rzecz lecz niestety nie mogę nic zrobić i czuję ogromną stratę i smutek z tego powodu. Myślałam, że jutro w końcu kogoś zobaczę ale chyba znowu się przeliczyłam. Wiem, że nie da się o nikim zapomnieć tak nagle bo ta osoba zawsze pozostanie w naszym sercu ale bardzo bym chciała przez te 2 miesiące zresetować się całkowicie. W końcu trafi odpowiednia osoba tylko trzeba czekać a ja z reguły jetem osobą, która jest strasznie niecierpliwa i chciałabym wszystko w tym momencie. 
















Bluzka- Reserved
Spódniczka- Reserved
Sandałki- CCC

2 komentarze: