11 cze 2016

Calvin Harris - Summer

Hello:) W końcu mogę powiedzieć, że zaczynam wakacje, niby mamy dopiero połowę czerwca ale oceny wystawione więc już nie muszę siedzieć całe dnie i się uczyć. Postanowiłam że jak zaliczę wszystko oby mieć pozytywne oceny zacznę ćwiczyć nie po to żeby jakoś mega schudnąć ale po prostu żeby poprawić swoje samopoczucie i aby moja kondycja nie była tak słaba jak jest teraz.
Liczę na to, że teraz również będę mieć więcej czasu na bloga, na pisanie więcej postów, na zdjęcia oraz żeby spędzać z Wami więcej czasu i tutaj i na moim nowym instagramie: jestem_krajus, na który Was serdecznie zapraszam.









1 komentarz:

  1. zazdroszcze ze oceny masz juz wystawione :( ja ten tydzien mam jeszcze nauke sprawdziany itp
    a co do zdj to super tez mam taki sloik z rurka i jest swietny :) !

    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń