6 cze 2016

Gym Class Heroes: The Fighter ft. Ryan Tedder

Hello!
Jestem już wykończona tak na prawdę mam ostatni tydzień nauki modle się żeby już to wszystko się skończyło ponieważ potrzebuję tego wolnego. Nie mam z kim normalnie, poważnie porozmawiać, wyżalić się, jedynym takim miejscem jest właśnie blog.
Już powoli sobie nie radzę z tym wszystkim, brakuje mi wszystkiego, tęsknie szczególnie gdy widzę wszędzie szczęśliwe pary a ja jak zwykle idę sama jak palec.
Staram się myśleć pozytywnie nawet tak pisze ale chyba tak nie potrafię. Czuję puste w sercu która chyba nigdy już się nie zapełni ponieważ zawsze będzie mi kogoś brakować. Mam do siebie również żal o wiele rzeczy, których sobie nigdy nie wybaczę, że tak postąpiłam. 
Mam nadzieję, że chociaż Wam się wszystko układa i jesteście szczęśliwi :)

Zapraszam na nowego instagrama:
jestem_krajus







1 komentarz:

  1. Nie przejmuj się i nie szukaj sobie nikogo na siłę ;) Kiedyś się znajdzie ten najlepszy! Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnym czasie http://fotmagstyle.blogspot.com/ ;) A jeśli chcesz pogadać to napisz ;)

    OdpowiedzUsuń