12 cze 2016

JUSTIN TIMBERLAKE CAN'T STOP THE FEELING

Hello:) Dzisiaj zrobiłam pierwszy trening od miesiąca i jestem z siebie bardzo dumna, że ruszyłam dupę i od razu mam lepsze samopoczucie. Nie zrobiłam jakiegoś super treningu, ponieważ dziś chciałam przyzwyczaić swoje ciało na wysiłek i zrobiłam 20 min "Sukcesu" Ewy Chodakowskiej oraz 12 min biegałam w miejscu. Pozwoliłam dziś sobie podczas treningu oglądać mecz bo po prostu chciałam kibicować. 
Mam nadzieję, że u Was wszystko super, dajecie z siebie wszystko a ja jak na razie mam motywacje i liczę na to, że nie zniknie szybko. Chciałabym, również jak pojadę na wakacje to aby nie zostawić tego i coś robić nawet gdybym miała tylko przez 10 min biec albo robić banalne ćwiczenia w pokoju bo chyba nie mam na tyle odwagi aby ćwiczyć na plaży ale kto wie przez 3 tygodnie może się wszystko zmienić. 
Powodzenia!!!  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz