24 lip 2016

Hurts - Wings

Hello:) Na początku muszę się pochwalić, że to już rok jak mam bloga. Jestem zadowolona, że go założyłam miałam wiele obaw przed tym. Może nie czyta go ogromna liczba ludzi ale pisanie do Was sprawia mi taka przyjemność, szczególnie teraz gdy nie mam nikogo żebym mogła powiedzieć co mi leży na sercu ani po prostu zwyczajnie porozmawiać. Coś czuję, że dzisiejszy post będzie taki od serca. 
Ostatnio zaczęła mi bardzo doskwierać samotność oraz to że nie mam z kim się spotkać wyjść na spacer pogadać. Mówię sobie, że tak ma być jest to jakiś rozdział w moim życiu, który w końcu się skończy ale ile można czekać. Jest mi czasem trochę smutno gdy widzę jak ludzie idą szczęśliwi, śmieją się a ja jak zwykle idę sama. Jest to nawet straszne, że w domu nie mam nikogo takiego z kim bym mogła siedzieć i się żalić niestety nie potrafię normalnie pogadać ani z siostrą ani z mamą. 
Chciałabym mieć taką osobę, do której mogłabym przyjść w każdej chwili i po prostu posiedzieć. Dlatego bardzo się cieszę, że rok temu zebrałam się na odwagę i założyłam bloga bo jest to jedyne miejsce gdzie jestem sobą i mogę napisać praktycznie wszystko. 
Dziękuję, że jesteście!








1 komentarz:

  1. ciekawe zdjęcia :) My też mamy właśnie rocznicę :)
    http://wingspring.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń