17 lip 2016

Pinkzebra - Larger Than Life

Hello:) W piątek wróciłam z wakacji. Szczerze mówiąc myślałam, że będzie to super wyjazd, że odpocznę, zresetuje głowę, nie będę się denerwować po prostu zapomnę o wszystkim. A było całkowicie nie tak jak powinno, na sam początek jak pojechałam pogoda była okropna, często kłóciłam się z siostrą, nie mogłam o niczym zapomnieć ciągle myślałam o jednej i tej samej osobie, na szczęście pogoda się poprawiła po jakiś 2 dniach i mogłam się opalać oraz popływać w morzu. Jak zwykle ja miałam pecha i spotykały mnie nie fajne rzeczy ale wole już o nich zapomnieć. 
Nie mam jeszcze pomysłu jak spędzę resztę wakacji ale liczę na to że coś wymyśle bo nie chciałabym siedzieć cały czas w domu. 
A dziś mam dla Was część zdjęć z mojego urlopu:)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz