31 lip 2016

Tabb & Sound’N’Grace – Sens

Hello:) Już jutro zaczyna się nowy miesiąc nowy tydzień więc pomyślałam, że napisze o tym co zaplanowałam i postanowiłam. Jest to dość dziwnie, że ja coś zaplanowałam bo ogólnie nie lubię tego robić ponieważ zazwyczaj i tak plany się niszczą, zmieniają. Jednak jest to rzecz, z której się cieszę że zaplanowałam a mianowicie cały miesiąc ćwiczeń oraz bardziej zdrowego jedzenia. Mam zaplanowane jakie treningi będę wykonywać rano w domu oraz co będę jeść ponieważ gdy mam coś zapisane i zakodowane w głowie lepiej mi to realizować. Treningi będą dość intensywne przez to że jest to ostatni wolny cały miesiąc i chce go wykorzystać do aktywności fizycznej bo jak już pójdę do szkoły to będę pewnie ćwiczyła wieczorem i to szybko aby jak najszybciej się położyć szczególnie, że czeka mnie dość ciężki rok. 
Teraz będę robić takie swoje miesięczne wyzwanie i mam ogromną nadzieję, że nagle się nie poddam. Nie chciałabym tego teraz bo tylko jakiekolwiek ćwiczenia mi pomagają przetrwać i dzięki nim nie leże cały dzień na kanapie. Jednak staram się ćwiczyć rano i wstać trochę wcześniej niż zwykle ponieważ dzięki porannemu treningowi mam więcej energii i przede wszystkim jest lepszy humor na cały dzień niż wieczorem. 
Jeżeli jest ktoś kto również zaczyna wyzwanie albo ćwiczy regularnie może napisać w komentarzu jestem ciekawa ile jest osób które walczą. Trzymam bardzo mocno kciuki!!! 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz