31 sie 2016

Ellie Goulding - Still Falling For You

Hello:) Ostatni dzień wakacji właśnie się kończy, ja powoli wszystko szykuję na jutro do szkoły.
Tak jak sobie obiecałam zrobiłam chociaż jedną małą sesyjkę, muszę przyznać, że zdjęcia mi się podobają, były robione w innym miejscu niż zawsze. Planuję w październiku jechać do Krakowa aby tam zrobić parę ładnych fotek mam nadzieję, że pogoda będzie znośna i się uda. A do tego czasu będę szukała fajnych miejsc u siebie. Mam wizję na jeszcze jedną ale czas pokaże czy wyjdzie. 
 Dzisiaj również był dzień mierzenia się i bardzo się bałam tego co to będzie ale nie jest źle straciłam parę centymetrów jest motywacja na działanie dalej i liczę na to, że szybko mnie nie opuści szczególnie, że prawdopodobnie za rok idę na ślub to trzeba wyglądać bosko. 
Chciałam Wam bardzo podziękować, że jesteście dajecie mi kopa i mam nadzieję, że chociaż trochę się podoba:)














Bluzka- House
Spodnie- Stradivarius
Converse- Sizeer
Okulary- Talyy Weijl/ Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz