18 sie 2016

Katy Perry - Rise

Hello:)  W końcu poszłam na zdjęcia a w sumie skłoniły mnie do tego ostatnie małe zakupy. Ostatnie 2 tygodnie wakacji trzeba je jakoś dobrze spożytkować.
Pogoda nas jednak tak nie rozpieszcza niby ciepło jednak czasem tak gwałtownie się zmienia że nawet nic nie można zaplanować. Jednak te wakacje nie należą do najlepszych w moim życiu. Na razie nic nie układa się dobrze, mówi się że im bardziej pod górkę tym piękniejsze widoki ale mnie chyba nic pięknego nie spotka. 
Jednak jest jedna rzecz, która mi się udaje mianowicie od 4 tygodni dzielnie walczę i chyba powoli widzę zmiany w swoim nastawieniu do samych ćwiczeń i wiem, że muszę iść po nich będę szczęśliwa i zmieni się moje nastawienie. Jak na razie mam wyzwanie do końca roku mam nadzieję, że wszystko mi się uda dlatego w tym momencie potrzebuję bardzo wsparcia ale niestety nie mam od kogo dlatego bardzo mnie motywuję czytanie starych postów Ewy. To właśnie jej zawdzięczam, że się ruszyłam i mam ogromną nadzieje i marzenie, że wkrótce się zobaczymy. 
Mam również nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu jestem ciekawa co sądzicie możecie się podzielić opinią chętnie się dowiem co mogę poprawić:)













Spodnie- Reserved
Bluzeczka- Reserved
Converse- Sizeer

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki jeśli chodzi o Twoje ćwiczeniowe postanowienie! ♥
    Sama trenuję i jeśli chcesz to możemy się wzajemnie motywować! ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń