26 wrz 2016

Aloe Blacc - The Man

Hello! Mamy poniedziałek ja po tygodniowej przerwie zamierzam iść niedługo ćwiczyć. Jednak dopadł mnie jakiś zły okres może to że jesień idzie albo po prostu już tak czasem bywa.
Mianowicie nie mam na nic siły ani ochoty, chce spać, płakać czasem przydałaby się osoba do rozmowy albo żeby po prostu z kimś wyjść i miło spędzić czas. Ja niestety nie mam takiej osoby jestem zdana tylko na siebie. Nawet gdy dziś wróciłam do szkoły to nie czułam się dobrze, wydawało mi się jakby przez ten tydzień nieobecności coś się wydarzyło. Może to tylko moje odczucie ale źle się z tym czuję. Marzy mi się teraz tylko to żebym gdzieś wyjechała sama zmieniła otocznie przemyślała to wszystko, co chce robić. 
Życzę Wam kochani abyście Wy mieli lepszy humor i okres w życiu, miłego tygodnia!

Zapraszam na instagrama: jestem_krajus lub _krajus














1 komentarz: