30 paź 2016

Little Mix - Shout Out to My Ex

W końcu poszłam na zdjęcia mimo pogody, jest tak strasznie zimno, buro, ponuro, wieje w ogóle nie chce się wychodzić z domu. Myślałam, że zdjęcia wyjdą super ale niestety tylko parę jest wart uwagi no ale co poradzić. Może uda mi się wyjść i zrobić kolejne w tym tygodniu. 
Do szkoły idę dopiero w środę, jutro już jednak bym chciała coś przygotować a dziś poświecę się lekturze. Ostatnio znowu gorszy okres w życiu ale tym razem w ogóle nie z mojej winy komuś chyba coś się nie spodobało i z tego wyszły dziwne rzeczy. Tylko niestety ja jestem osobą, która nie pozwoli sobie na to żeby ktoś mną dyrygował i mówił co mam robić. Czasem jednak trzeba pobyć samemu aby coś zrozumieć. Kiedyś pewna osoba powiedziała mi bardzo mądre słowa, jednak wtedy nie uwierzyłam w to co mówi a teraz gdybym mogła poszłabym i podziękowała za to że to powiedział ale wielka szkoda, że nie uwierzyłam w nie. Człowiek zawsze uczy się na błędach teraz wiem już to na pewno.








Płaszcz- Reserved
Spodnie- Reserved
Bluza- Adidas
Buty- Sizeer
Czapka- Reserved

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz