26 gru 2016

Harry Styles - Come With Me

Hello:) I tak oto święta dobiegły do końca, muszę przyznać, że spędziłam je raczej leniwie niestety nie spotykam się z rodziną bo nawet nie ma z kim. Może za parę lat gdy już sama założę rodzinę to będzie inaczej. Zaraz nowy roki jedyne o czym marzę to żeby był to lepszy rok niż ten, który właśnie się kończy. Jednak oczywiście miałam cudowne momenty dzięki, którym byłam szczęśliwa szkoda tylko, że już minęły.
Wraz z nowym rokiem mam nowe pomysły na posty i już nie mogę się doczekać aż zacznę je realizować. 
Bardzo bym chciała częściej dodawać posty najlepiej nawet 2 razy w tygodniu ale zobaczymy jak to wyjdzie. Nie chce Was zanudzić na śmierć ale znowu bardzo bym chciała aby Was jak najwięcej było tu ze mną.
 Dziś taki post w sumie powinien podsumować cały mój rok i zaraz zabieram się za nowe pomysły.
Zapraszam na mojego insagrama: _krajus 
oraz snapchata: broooklyn_baby



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz