27 gru 2016

John Legend - All of Me


 Dzisiejszy post postanowiłam przeznaczyć na recenzje książki. 
Od zawsze jestem miłośniczką książek, gdy byłam młodsza czytałam nałogowo z biegiem lat niestety coraz mniej ale staram się jak mogę.
Kocham książki o miłości, zawsze wczuwam się w historie bohaterów, żyję tym co czytam i myślę czy tak dzieję się na prawdę. Każda książka pozostanie w moim sercu jednak ta będzie mi jak na razie najbardziej bliska.
Teraz padło na książkę pt."Dla Ciebie Wszystko" którą napisał Nicholas Sparks.
Jest to kolejna książka tego autora, którą czytam a na półce czekają następne i muszę przyznać, że nie zawiodłam się. 
Książka opowiada historię dwojga ludzi, którzy w młodości byli w sobie zakochani. Spotykają się ponownie po 20 latach. Jak możemy się domyślić dawne uczucie rodzi się na nowo. 
Niestety weekend się kończy i muszą podjąć decyzje co jest dla nich ważne.
Pod tym samym tytułem powstał film dlatego polecam na początek przeczytać książkę ja zrobiłam odwrotnie i trochę się rozczarowałam, że film tak bardzo różni się od tego co zostało napisane w książce. Jednak mimo wszystko polecam i zalecam zabranie ze sobą sporek ilości chusteczek.

 A czy Wy macie jakieś książki godne polecenia chętnie poznam nowe tytuły oraz ciekawe historie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz