18 gru 2016

OneRepublic - Let's Hurt Tonight

 
 Hello! Dawno mnie nie było ale chyba musiałam zrobić sobie taką przerwę we wszystkim i po prostu odpocząć. Pogoda jest straszna nie mam warunków do zdjęć bo w tygodniu siedzę długo w szkole a w weekend albo pada albo po prostu nie mam na nic siły i śpię.
Chyba przez to, że jest tak brzydko dopadła mnie depresja, poddałam się pod każdym względem. Wiem, że był to błąd, że nie walczyłam przez co bardzo dużo straciłam. W czasie tych świąt muszę się poważnie zastanowić co jest dla mnie ważne. 
Właśnie idą święta jeszcze tyle rzeczy do zrobienia a ja jak zwykle nie wiem w co ręce włożyć. 
Trzeba kupić ostatnie prezenty, piec, gotować, sprzątać. Dobrze, że w sumie mam 2 dni szkoły co muszę coś robić i skupię się na czymś innym.
A Wy już odrobieni czy dalej w proszku latacie po całym domu?
Dziś czeka mnie jeszcze ubieranie choinki ale jest to dla mnie tak przyjemne zajęcie znowu czuję się jak mała dziewczynka. Wilka szkoda, że niestety nie ma śniegu, byłby cudowny klimat, chyba jestem ostatnim pokoleniem, które jeszcze pamięta śnieg w Wigilię.
Dzisiaj mam dla Was małe inspiracje świąteczne!!!















1 komentarz: