6 sty 2017

Pielęgnacja mojej twarzy



Hello kochani:)
Każda z nas chce pięknie wyglądać, dlatego trzeba o to bardzo dbać. Ja osobiście kiedyś nie zwracałam na to uwagi po prostu czasem coś używałam i tyle. Jednak z upływem czasu coraz bardziej się staram dobieram kosmetyki do mojej twarzy. Jeszcze daleka droga przede mną aby mieć piękną cerę ale już jest lepiej niż kiedyś. Jednak kosmetyki to nie wszystko dieta też jest potrzebna dlatego powinniśmy patrzeć na to co jemy. Ja się do wszystkiego powolutku przestawiam  nic nie robię gwałtownie bo to też nie dobrze. 
Moja cera jest tłusta i lubi mieć różne wypryski zaczerwienienia. Czasem pojawia się malutki trądzik jednak szybko się go pozbywam. Większość kosmetyków mam jednej firmy i z ręką na sercu je polecam.


 1.Płyn do stosowania na skórę
Maść z tlenkiem cynku 
Lek na trądzik 


 Płyn stosuję na noc gdy coś pojawi mi się na twarzy a następnie nakładam na niego maść cynkową. 
Gdy widzę, że pojawia się trądzik używam maści i po kilku dniach znika.
Wszystkie rzeczy możemy kupić w aptece i są to groszowe sprawy.

2.Tonik zwężające pory
Tonik odświeżający

 Tonik zwężający pory stosuje na oczyszczoną twarz i aplikuje wacikiem.
Tonik odświeżający używam zaraz gdy wstanę a następnie gdy się wchłonie robię makijaż.
Oba kosztują mniej niż 10 zł.
 3.Pasta do głębokiego oczyszczenia twarzy 
Dwufazowy płyn do demakijażu oczu 


Pastę nakładam wieczorem na oczyszczoną twarz i masuję przez jakieś 2 min a następnie spłukuję.
Dwufazowy płyn oczywiście stosuję do zmycia makijażu z oczu.
Pasta ok.8 zł
Płyn ok.6 zł

4.Krem nawilżający na dzień 
Oliwkowa maska oczyszczająco-ściągająca 
Krem mikrozłuszczający na noc


Oba kremy zostały zakupione kilka dni temu ale już wiem, że był to dobry zakup, wystarczy odrobina kremu aby pokremować całą twarz, a dodatkowo mają bardzo ładny zapach. Pogoda nas nie rozpieszcza dlatego musimy jak najwięcej nawilżać twarz aby nie była sucha. 
Maseczkę zazwyczaj robię wieczorem i pozostawiam na jakieś 20-30 min.
Kremy ok.11 zł
Maseczka ok.2 zł

Mam nadzieję, że post się spodoba i komuś pomogłam z wyborem kosmetyków. Również możecie mi doradzić z kupnem jakiś innych równie dobrych kosmetyków.

Snapchat: broooklyn_baby
Instagram: _krajus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz