27 lip 2015

Kodaline - One Day

Hej kochani:) Dzisiaj w ciągu dnia naszła mnie taka myśl o życiu, marzeniach oraz przyjaźni. Doszłam do wniosku, że w ciągu siedmiu miesięcy spełniłam może dwa marzenia, postanowienia. Moje życie bardzo się zmieniło nie wiem czy na lepsze czy na gorsze ale bardzo się zawiodłam na paru osobach i nauczyłam się, że nie wolno ufać wszystkim, lepiej mieć jednego zaufanego przyjaciela niż dziesięciu fałszywych.
Doszłam do wniosku, że nie mogę stać ciągle w miejscu i nic nie robić nie spełniać się, po to mam życie aby się z niego cieszyć i spełniać marzenia. Nie będę się o nic prosić. Dlatego moi kochani pamiętajcie nie stójcie w miejscu, nie oglądajcie się za siebie, nie patrzcie na innych, ja to robiłam i dopiero dziś to sobie uświadomiłam. Dziś na tyle.
 Do następnego:) 




















 Zapraszam na mojego instagrama:
brooklyn__babyy

oraz snapchata:
broooklyn_baby

2 komentarze:

  1. świetny post, bardzo kreatywnie :)
    liczę, że zajrzysz do nas: http://podhalanskieblogerki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń