29 kwi 2016

Thirty Seconds To Mars - City Of Angels

Hello:)
W końcu wolne ja mam tyle szczęścia, że mam cały tydzień wolny bo matury i może w końcu uda mi się odpocząć i zresetować, zmienić nastawienie do życia do tego co się w nim dzieje i je zaakceptować.
Ostatnio jak już wspominałam nie jest dobry okres w moim życiu wydawało mi się, że już jest wręcz idealnie ale wydarzyło się parę rzeczy co wszystko zmieniło.
 Szczerze mówiąc już sama nie wiem co robić, jak mam o kimś zapomnieć, nie myśleć o niej cały czas, to nie jest życie gdy tylko siedzę i nie mam ochoty na nic nawet, żeby wstać z łóżka.
Mówi się, że czas leczy rany ale ja jakoś w to nie wierzę nigdy już nie będzie tak samo jak wcześniej.
Jednak nic nie dzieje się bez przyczyny wszystko jest po coś i jest to dla nas jakaś lekcja na przyszłość, która nam może pomóc. Szkoda tylko, że teraz jest to taki ból, cierpienie i tęsknota.
Może Wy kochani macie jakiś pomysł jak chociaż trochę zapomnieć i nie czuć się tak fatalnie?
Chętnie poznam jakieś Wasze propozycje:)













1 komentarz: