22 sie 2015

James Blunt - Goodbye My Lover

Hello:)
 Dziś prawdopodobnie ostatni post w tym miesiącu, ponieważ jutro w końcu wyjeżdżam na upragnione wakacje. 
Mam nadzieje, że wasze wakacje należą do udanych. O swoich nie mogę powiedzieć, że były udane w 100%, może jedynie w połowie nie więcej. 
Jednak dzięki nim poznałam się na niektórych osobach i wiem, że niektóre osoby nie zasługują na szacunek. 
Lecz jak to mówią "karma wraca" i kiedyś zobaczą jak człowiek się czuję jak tak go ktoś traktuje. 
Mam nadzieje, że Wy macie większe szczęście niż ja i macie prawdziwych przyjaciół a nie tylko na pokaz i zjawiają się tylko jak czegoś potrzebują. 
Dziś mam dla Was zdjęcia z Paryża, które znalazłam na swoim telefonie, mam nadzieję, że przypadną Wam do gustu.
Dziś tyle, do następnego:)










1 komentarz: