2 sie 2015

Ride Out - Kid Ink, Tyga, Wale, YG, Rich Homie Quan

Hello:) Zamierzam dziś napisać dla was krótki post na temat motywacji oraz ćwiczeń. 
Osobiście jestem w tym kiepska ponieważ sama dopiero wszystkiego się uczę. Na początku lipca zaczęłam swoją walkę po raz trzeci, jak to się mówi do trzech razy sztuka.
 Mam nadzieje że się w końcu nie poddam i dam radę. Mnie osobiście motywują zdjęcia które widzę, moja przyjaciółka która ćwiczy już ponad dwa lata oraz trenerka Ewa Chodakowska.
 Gdy czytam jej posty, widzę jej zdjęcia dostaje odrobinę siły aby wstać i coś zrobić. Nawet trening 20 min mi pomaga i czuję się lepiej. Oczywiście mam dni kiedy nic mi się nie chce dlatego pozwalam sobie na jeden, dwa dni w których odpoczywam.
 Mam nadzieję, że i wy dajecie radę, trzymam za was wszystkich kciuki.
 Do następnego:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz